יום שבת, 1 בפברואר 2014

sigma make me blush travel edition

היי בנות (:
הפוסט היום יהיה על רכישה חדשה- הסט נסיעות של sigma. אז אם זה יכול לעניין אתכן... תמשיכו לקרוא


הסט מגיע בתוך נרתיק נסיעות בגודל מוקטן והוא מכיל בתוכו 7 מיני מברשות
פרט מלהגן על המברשות שלא יינזקו במהלך הנסיעה, הנרתיק משמש בנוסף לאחסון המברשות על השידה, כדי שתוכלו להראות את המברשות המהממות שלכן
וזאת למעשה הסיבה האמיתית ללמה רכשתי את הסט.. אם נודה באמת זה סט של מברשות בסיסיות כך שאם את מכורה כמוני יש לך בטח כמה מכל אחת
מה גם, הסט מגיע בשלל צבעים לבחירתך - אז איך אפשר להתנגד?



 אוקי, אז קבלו אותן בתשואות

F60 - בסיס
המברשת משמשת להנחת מייקאפ
אבל אם את לא אוהבת להשתמש במברשות שטוחות להנחת מייקאפ, למברשת ישנם שימושים נוספים, כמו למשל: הנחת קרם לחות, פריימר, BB
וזה הזמן להגיד שאם יש לכם עוד שימושים למברשות- שאני לא זיהיתי- אתן מוזמנות להגיב על הפוסט ולשתף אותי




F40 - מברשת זוויתית גדולה
משמשת לתחימה והדגשה של עצמות הלחיים
יש שאוהבים להשתמש בה להנחה של סומק



f30- מברשת המשמשת להנחת פודרה
לדעתי היא קטנה מידי לפודרה אבל תהיה טובה לסומק



f40- מברשת טשטוש
סטייל  224 הסלבית של מאק, משמשת לטשטוש כללי בשקע העין
אני אוהבת להשתמש בה גם בתור מברשת קונטור לאף



E55- משמשת להנחה של צלליות
מבחינתי היא הרבה מידיי גדולה בשביל להיות מברשת הנחה באזור העין
אני כנראה ישתמש בה בתור מברשת היילייט



E30- מברשת עפרון
משמשת להנחה מדויקת של צללית בקו הריסים, טשטוש מדויק של עפרון



E65- מברשת זוויתית קטנה
בעזרתה תוכלו לצייר איילינר או לתחום את העין באופן מדויק בקו הריסים העליון או התחתון




בנוסף, עם ההזמנה, קיבלתי מברשת אייליינר E05 בגודל מוקטן במתנה (;


אז את המברשות רכשתי באתר ישראלי שמוכר מוצרים של סיגמא בשם קלאו
אני חייבת לציין שקיבלתי אחלה שירות. שחכתי למלא כמה פרטים בעת הרכישה וכבר למחרת קיבלתי טלפון מבחור נחמד ומאוד שירותי מטעמם
הזמנתי ביום שבת, המברשות נשלחו אלי ביום ראשון והגיעו ביום שלישי
והמחיר של הסט הוא 310 ש"ח

אם גם אתם רכשתם את הסט ויש לכם המלצות מיוחדות או התבאסויות אשמח אם תשתפו אותי בתגובות למטה

תודה רבה שקראתם את הפוסט ונתראה בקרוב ()X

תגובה 1:

  1. הסט נראה יפה ואיכותי
    עדיין לא יצא לי לנסות מברשות של סיגמא

    השבמחק